Dienstag, 8. April 2008

Cute Card Thursday - Challenge 4

Bei Cute Card Thursday - Challenge 4 geht es in dieser Woche um 'Planes, trains and automobiles' im weitesten Sinne, es ist jede Art von Transportmittel erlaubt. Ich habe mich für ein Stempelmotiv von Great Impressions entschieden: Mäuschen mit Handwagen.


With Cute Card Thursday - Challenge 4 it is this week about ' plan, trains and automobiles' in the farthest sense, every kind of means of transportation is permitted. I have decided a stamp motive of Great Impressions: small mouse with hand car.

Kommentare:

marja hat gesagt…

wat een ontzettend lief kaartje jutta!!!!!
heel mooi gemaakt zo... prachtig!

Goldi96 hat gesagt…

Hi Jutta,

die ist ja wieder süß geworden.Knuffiges Motiv. Kenn diese Firma gar net. Tolle Gestaltung!

LG
Jenny

Andrea, hat gesagt…

Beautiful card, great image and fab colours.
Thanks for joining in the CCT challenge.

Marja Sch hat gesagt…

What a lovely, cute card, just wonderful.

Stempelchaotin hat gesagt…

Wow die Karte ist ja goldig. Die kleine Maus mit dem Bollerwagen zu süüüß. Tolles Kärtchen.

tillymint hat gesagt…

What a cute card! The image is wonderful and I love the bright colours!

Jacqueline van der Sar hat gesagt…

Lovely card!! Love that image too.

Jilli hat gesagt…

Lovely card, cute stamp!

Deb hat gesagt…

gorgeous card, great image

thank you for joining in the CCT challenge

CC hat gesagt…

die ist ja süß geworden.

Liebe Grüße, Claudia